Negyedik alkalommal hirdetjük meg a nagy sikerű, HR-es és kommunikációs szakmának szóló versenyünket, melyet idén újragondoltunk.
Idén létrehoztunk egy új kategóriát: "A járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz" kategóriát.

E kategóriába való nevezés során nem kell külön nevezési díjat fizetni, ha valaki már beadott pályázatot bármelyik másik kategóriába, ebben a kategóriában díjmentesen indulhat.
Ennek a kategóriának a győztese különdíjban részesül.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat.  A Díj keretei közt a szervező PPH Media, a Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia című médiumok tulajdonosa, a potenciális és meglévő munkavállalókra, azok családtagjaira, közvetlen és közvetett környezetükre irányuló bármilyen kommunikációs megoldások nevezését várja.
A versenyen a különböző cégek HR-rel és kommunikációval foglalkozó szakemberei, illetve ilyen tevékenységeket végző szolgáltató szervezetek, ügynökségek egyaránt megmutathatják legjobban sikerült munkáikat.

A NEVEZÉSRŐL
Pályázni a 2019. július 1. és 2020. június 30. között, Magyarországon futott HR megoldásokkal lehet.
A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.
Egy kampány több kategóriába is nevezhető. Egy kategóriába érkező pályamű nevezési díja: 29 900 forint + áfa. 
A zsűri fenntartja a jogot arra, hogy a nem megfelelő helyre benevezett anyagokat átsorolja a különböző kategóriák között.
A pályamunkák elbírálása során a zsűri egyaránt figyelembe vesz kreatív és hatékonysági szempontokat.

NEVEZÉSI DÍJ: 29 900 forint + áfa / nevezés 

PR TOPLISTA
A HRKOMM Award nyertesei (arany, ezüst, bronz) és finalistái pontszerzők a Kreatív PR Toplistán, a különdíjak azonban nem.

KÜLÖNDÍJ
Járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz
Ide azon cégek jelentkezését várjuk, akik gyorsan és innovatívan tudtak reagálni a járványhelyzetre, és úgy érzik, hogy a HR területen történt intézkedéseiknek köszönhetően erősödött a munkavállalók lojalitása a korábbiakhoz képest. Maximum egy oldalas esettanulmányokat várunk. A nevezés ebben a kategóriában díjtalan, amennyiben a pályázó cég bármely más kategóriában is indít egy nevezést.