BÍRÁlati szempontok

1. A HR-megoldás illeszkedése a cég átfogóbb stratégiájába és a vállalati márka pozícionálásába és általános kultúrájába.

2. A HR-megoldás hatása a cég belső környezetére, a munkavállalói elégedettség szintjének változása.

3. A HR-kommunikációs megoldás eredetisége, kreativitása, kivitelezése, és a hozzáadott szellemi munka értéke.

A ZSŰRIZÉS MENETE

Első kör: online zsűrizés
Minden zsűritag zárt, online rendszerben névre szóló belépőkóddal pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán.
A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján a verseny kiírója határozza meg a finalistákat.
Nem kerülhet a finalisták közé a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás. Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a 6.0 pontszámot, abban a kategóriában a kiíró nem hirdeti ki a finalisták táborát. 

Második kör: személyes zsűrizés
A zsűrinek joga van egy-egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha ott az alkotásnak nagyobb relevanciája van, vagy jobb minősítést érhet el.
A zsűri azon tagjai, akik valamely kategóriában érintettek, az adott kategória megbeszélésén nem lehetnek jelen, hasonlóan más hazai versenyek zsűrizési gyakorlatához.

Díjak
A zsűri minden kategóriában kioszthat arany, ezüst és bronz díjat.
A zsűrinek belátása szerint jogában áll egy adott kategóriában több győztest is kiválasztani, esetleg egyáltalán nem választani győztest, vagy csak ezüst és bronz díjakat osztani.

PR TOPLISTA
A HRKOMM Award nyertesei (arany, ezüst, bronz) és finalistái pontszerzők a Kreatív PR Toplistán, a különdíjak azonban nem.