ZSŰRITAGOK

Aczél Petra, BCE - Magatartástudományi és Kommunikációs Intézet, intézetigazgató
Bába-Szabó Magda, Generali, HR és kommunikációs igazgató
Balaton Anita, CAFÉ PR, ügyvezető
Chrenoczky Judit, ICF magyar tagozat, elnök
Gábor Fanni, Üzlet & Pszichológia, főszerkesztő
Horváth Krisztina, SAP, HR vezető
Horváth-Magyary Nóra, K&H Csoport, Head of Communication
Iglódi-Csató Judit, GSK Pharma, kommunikációs igazgató
Pellion Ágnes, Coca-Cola HBC Magyarország, kommunikációs vezető
Szabó Ibolya, Magyar Telekom, belső kommunikációs osztályvezető
Vándor Ágnes, PPH Media, ügyvezető
Vendler Balázs, Game for Business, ügyvezető

További zsűritagok felkérés alatt.

A zsűrizés menete
Első kör: online zsűrizés
Minden zsűritag zárt, online rendszerben névre szóló belépőkóddal pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán.
A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján a verseny kiírója határozza meg a shortlistet.
Nem kerülhet shortlistre a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás.
Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a 6.0 pontszámot, abban a kategóriában a kiíró nem hirdet shortlistet.
Második kör: személyes zsűrizés
A zsűrinek joga van egy-egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha ott az alkotásnak nagyobb relevanciája van.
A zsűri azon tagjai, akik valamely kategóriában érintettek, az adott kategória megbeszélésén nem lehetnek jelen, hasonlóan más hazai versenyek zsűrizési gyakorlatához.
Díjak
A zsűri minden kategóriában kioszthat arany, ezüst és bronz díjat.
A zsűrinek belátása szerint jogában áll egy adott kategóriában több győztest is kiválasztani, esetleg egyáltalán nem választani győztest, vagy csak ezüst és bronz díjakat osztani.