zsűri


ZSŰRITAGOK

Balaton Anita

ügyvezető

Café PR

A Szegedi József Attila Tudományegyetem angol, történelem és amerikanisztika szakain végeztem 1991-ben. Lehetőséget kaptam közel egy évet tölteni ösztöndíjasként az Egyesült Államokban, ott ismerkedtem meg a pr szakmával.
Az egyetem elvégzését követően a Szegedi Polgármesteri Hivatal lakossági és külügyi kapcsolatokért felelős munkatársa lettem, közben elvégeztem a Külkereskedelmi Főiskola pr szakát is, ahol pr szakközgazdászi diplomát kaptam. A közszolgálatból a vállalati oldalra vezetett a szakmai utam: a Szegedi Környezetgazdálkodási Kht. pr vezetőjeként egy modern cég felépítésének lehettem részese.
1997-ben alapítottuk a Moana PR Stúdiót Szegeden, ami elsősorban közszolgáltatóknak nyújtott kommunikációs támogatást. 1998-tól 2002-ig a Magyar Kajak-Kenu Szövetség kommunikációját irányítottam, részese lehettem e sportág kommunikációs újragondolásának, felépítésének, majd a 2002-es Kajak-Kenu EB kommunikációs vezetője voltam.
A következő nagy váltást a Budapestre költözés jelentette, 2001 márciusában alapítottuk meg barátaimmal a Café PR ügynökséget, aminek a kezdetektől ügyvezetője is vagyok.
1991 óta tagja vagyok a Magyar PR Szövetségnek, rendszeresen adok órákat egyetemeken és adok elő konferenciákon.

Bába-Szabó Magda

HR és kommunikációs igazgató

Generali Biztosító

2011 óta vagyok felelős a Generali Biztosító Zrt. HR és kommunikációs területéért. Jelenleg több mint 30 ember munkáját irányítom, egy 1600 fős szervezet és egy csaknem ugyanennyi külső partnerből álló értékesítési hálózat tevékenységét és üzleti céljait támogatva. 1997-től kezdődően szisztematikusan építettem fel HR karrieremet, megismerve több iparágat és multinacionális nagyvállalat működését.

HR és kommunikációs igazgatóként a csapatommal jelentős eredményeket értem el a Generali vállalati kultúrájának formálásában, mely folyamatos feladatunk a jelen és a mindennapok és főként a munkatársak igényeinek figyelembe vételével.

Bede Márta

ügyvezető

Well Pr

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi karán végeztem 1994-ben. Az egyetem elvégzése után a pécsi – elsősorban reklámügynökségként működő – Kele&Klausmann  Kft-nél dolgoztam account menedzserként.  1996-ban a Zsolnay Porcelángyár marketing menedzsere majd a vállalat kommunikációs főmunkatársa lettem, és ebben a pozícióban kezdtem nyitni a PR felé.
1999-ben költöztem fel Budapestre és csatlakoztam a Well Reklám – és PR ügynökség csapatához. Először accounként dolgoztam, majd 2006-ban a Well PR Kft. ügyvezetője lettem. Kezdetektől fogva olyan nagy cégekkel volt szerencsém együtt dolgozni, mint a Microsoft, a Coca-Cola Magyarország, a Magyar Telekom, a GSK vagy a British American Tobacco Hungary. Bár az ügynökség irányítása mellett már főleg a stratégiai tanácsadás és a kríziskommunikáció a kiemelt szakmai területeim, a mai napig aktívan közreműködöm projektekben, mint pl. a Budapesti Víz Világtalálkozó vagy a Duna Régió Stratégia kommunikációja.
Szervezetfejlesztési feladataimból adódóan kezdtem érdeklődni a HR iránt, több pszichológiával foglalkozó kurzuson is részt vettem, 2015-ben pedig business coach végzettséget szereztem.

Bőhm Kornél

employer branding üzletágvezető

az Impact Works partnere

Kommunikációs szakértő. Az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója, az Impact Works Kft. partnere, Employer Branding üzletágvezető.

Idén jelent meg kötete „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” címmel a kríziskommunikáció szakterületről.

Gábor Fanni

főszerkesztő

Üzlet & Pszichológia, Hrpwr

Gellai Imre

HR megoldások igazgató

Magyar Telekom

Közgazdász szakember, aki több mint 18 éve a Magyar Telekom csoport csapatát erősíti. Pályája első éveiben marketing, értékesítés, stratégia és M&A területeken szerzett tapasztalatot. HR területen különböző HR eszközök, megoldások implementációjában vett részt, majd később a HQ terület Business Partneri pozíciójában töltött éveket, és teljeskörűen támogatta a felsővezetést. 

Ezek után nevezték ki a mai nevén HR Employee Experience Igazgatóság, igazgatói pozíciójába ahol a munkavállalói „élményért” E2E felelős vezetővé lépett elő. Ez a terület felel a munkáltatói márkával kapcsolatos tevékenységekért, a teljes toborzási folyamatért, a munkavállalók teljeskörű fejlesztéséért, a tehetségmenedzsment-ért, illetve a teljes HR adminisztrációs folyamatért is. Munkájában törekszik az együttműködésre, mindig nyitott az új megoldásokra melyek implementálása során szorosan szeret együttműködni a kollégákkal és a véleményüket, meglátásaikat beépíteni azok megvalósításába. A lokálisan megszerezett tapasztalatai mellett kamatoztatni tudja, a nemzetközi szintéren szerzett tudását, a Deutsche Telekom csoporttal való folyamatos együttműködés során.

Jurecska Andrea

Recruitment & employer branding osztályvezető

NN Biztosító

A hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, több szakmai szövetség aktív tagja. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon.
Pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél, mely tapasztalata nagyban meghatározza mai employer branding szemléletét. Ma már a klasszikus HR feladataiba, kiválasztási és toborzási folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan tudja alkalmazni az ún. munkavállalói élmény alapú felfogást.
Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke szerepe valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában.
Andrea jelenlegi munkahelyén az NN Biztosítónál folyamatosan innovatív és gondolkodást formáló eszközök kidolgozására törekszik, mely eszözök folyamatosan beépülnek a cég mindennapi kiválasztási folyamataiba. Mélyen hisz benne, hogy a fiatalabb generációkkal folytatott dialógusokból fognak megszületni az NN Biztosítót piacvezetői szerepében megtartó, vadonatúj ötletek. 

Kreiter Éva

HR igazgató

Dreher Sörgyárak

Szervezetfejlesztési és változásmenedzsment szakember. Hitvallása, hogy a HR-nek az üzleti szempontokat kell támogatnia, ehhez pedig szükséges a szervezet üzleti folyamatainak, célkitűzéseinek pontos megértése. A HR eredményessége és az üzleti sikeresség csak a két terület teljes együttműködésével, egymás iránti bizalommal és közös célok kialakításával érhetőek el. 20 éve foglalkozik emberek és szervezetek fejlesztésével olyan sikeres vállalatoknál, mint a Ford Motor Company, a Schneider Electric, vagy a Dreher Sörgyárak. Évek óta tanít a Budapesti Corvinus Egyetemen vendégelőadóként, fő témái a vállalati kultúrafejlesztés és a HR stratégiai szerepe.

„Vezetőként számomra fontos, hogy mélységében értsem az üzletet, a közösen kialakított cél elérése érdekében változásokat idézzek elő és kihozzam magamból és munkatársaimból a legjobbat. Nyitottság, szakmaiság, szenvedély és korrektség azok az értékek, melyek meghatározzák döntéseimet a munkám során.”

Nagy-Józsa Dorottya

alapító

Y2Y Business Coaching

Az International Coach Federation hazai alelnöke, a Y2Y alapítója.
Kizárólag Y generációs üzleti coachokból álló, szervezetfejlesztő csapatuk azt tűzte zászlajára, hogy rendet raknak a hazai munkaerőpiacon, abban segítenek a szervezeteknek, hogy azok Y/Z generáció kompatibilissé váljanak.
Szókimondó, provokatív, őszinte blogjuk a legolvasottabb egyedi HR témájú blog hazánkban, jelenleg a 16. a világ legolvasottabb business coaching blogjainak ranglistáján. 
A szervezetfejlesztő szakmába való átnyergelése előtt 15 évet töltött supply chain területen. 2006-ban közgazdászként végzett a Corvinus Egyetemen, Ellátási Lánc Menedzsment szakirányon. Már az egyetem mellett félállásban légi, majd már teljesben nemzetközi közúti szállítmányozásban dolgozott a DHL-nél, majd több mint tíz évet töltött a Coca-Cola HBC-nél. Termeléstervezőként kezdte, SAP projekt-koordinátorként, majd projektmenedzserként folytatta. 27 évesen vette át az Ellátási Lánc Tervezési osztály vezetését, ahol a hazai két gyár termelésének rövid- és hosszú távú tervezésén, a hozzájuk tartozó alapanyag-beszerzésen túl, az itthoni gyártóközpont által ellátott 28 ország export-import folyamatai is hozzá tartoztak. Üzleti coachként, szervezetfejlesztőként, munkáját ma is legjobban az itt eltöltött évek alatt kialakult folyamattervezői szemlélete segíti.

Tóth Gergely

társalapító

HRfest

Magyaroszág legnagyobb, 800 HR döntéshozót megmozgató HRfest társalapítója, emellett a Future Work Festival alapítója, a Brain Bar Budapest egyik ötletadója és az első 2 év projekt vezetője.
Szenvedélye a jövő, és különösen a szervezetek, a munka jövője. A HRfest-et azért hozta létre, mert hiszi hogy a techologiai fejlődés végre lehetővé teszi, hogy mindenki úgy dolgozzon ahogy a legjobban érzi magát, ahogy a legproduktívabb. Az esemény fő missziója, hogy megmutassa, már Magyarországon is vannak olyan komoly cégek, akik úgy építik fel szervezetüket, hogy egyre több ilyen munkatárs legyen benne. A Hrfest csapata hiszi azt, hogy ha mindenki ilyen környezetben tud dolgozni, attól nemcsak a vállalat produktivitása nő, hanem boldogabb, kiegyensúlyozottabb munkavállalók lesznek, és ez egy boldogabb társadalomhoz is vezet. :)
Marketing és kommunikációs hátterű, a 5 évig a Nestlé, 9 évig Heinekenben vállalt főleg marketing, média, és vállalati kapcsolatok pozíciókban szerepet.
A fesztiválok mellett csapatával kézműves sörfőzdéket alapít, talál ki, épít fel, és értékesít.

Vándor Ágnes

ügyvezető

PPH Media

Mérnök-közgazdászként a gyógyszeriparban kezdett dolgozni a Richterben nemzetközi kapcsolatok majd az MSD-ben marketing területen. A médiába az orvosi lapok kapcsán került, ahol a kiadó bővülésekor 2007-től a Kreatív Csoport vezetője lett. 2010 óta a legnagyobb hazai szaklapkiadó, a Professional Publishing Hungary ügyvezetőjeként szakmai médiumok napi online és havi print megjelenéseiért, valamit évi 50-60 szakmai versenyért és rendezvényért felel az FMCG, turisztikai, ipari-mérnöki, orvosi szektorokban, a kommunikációs szakmában és a dohányipar trade terültén.

A PPH évről évre jobb üzleti eredményeket ér el többek között a portfólió szélesítésének, a sokrétű termékfejlesztésnek, de első sorban a három éve teljesen átszervezett remek csapatnak köszönhetően.

Verő Barbara

HR igazgató

Nestlé

ZSŰRIELNÖK

Horváth-Magyary Nóra

Head of Communication

K&H Csoport

Végzettsége közgazdász, PR szakember. Külföldi tanulmányai alatt specializálódott marketingre és kommunikációra (Hanze Polytechnic, Hollandia illetve Manchester Metropolitan University, Anglia), majd PR másoddiplomát szerzett. Később TV riporter-szerkesztőnek tanult. Szakmai pályafutását PR munkatársként kezdte különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél, majd 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg pedig 16 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Legnagyobb szakmai sikerei közé tartozik a Johnson&Johnson cég babaápolási termékeinek a magyar egészségügyi pr kommunikációja, a Coca-Cola nemzetközi termékminőségi válságának magyarországi kommunikációja, Magyarország eddigi legnagyobb brókerbotrányának válságkommunikációja, a K&H Csoport arculatváltási és márka-újrapozícionálási kampányának levezénylése és a K&H gyógyvarázs mesedoktorok társadalmi önkéntességi program elindítása. Évek óta az EFFIE díj, a Prizma illetve az 50 Tehetséges magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 Kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja.
Többek között 1 platina, 2 arany, 8 bronz és 3 ezüst EFFIE, 1 Kreatív B2B Golden és különdíj, 1 Kreatív Prizma arany, 1 IPRA Golden World Award, 2 CSR Best Practise, 2 Golden Lollipop, 2 bronz Arany Penge díj és 1 Sándor Imre PR fődíj birtokosa. Míg 2016-ban a 2., 2017-ben már 1. első helyezést ért el a Marketing & Média Legsikeresebb Marketing Vezetők listáján, a Forbes magazin pedig az 50 Legbefolyásosabb Női Gazdasági Szereplő közé választotta. Külföldi és magyar konferenciák illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadója. 2017-ben jelent meg könyve „PR esetek haladóktól” címmel. Cégcsoportján belül és azon túl is fiatal szakemberek mentora.