Balaton Anita

ügyvezető

Café PR

A Szegedi József Attila Tudományegyetem angol, történelem és amerikanisztika szakain végeztem 1991-ben. Lehetőséget kaptam közel egy évet tölteni ösztöndíjasként az Egyesült Államokban, ott ismerkedtem meg a pr szakmával.
Az egyetem elvégzését követően a Szegedi Polgármesteri Hivatal lakossági és külügyi kapcsolatokért felelős munkatársa lettem, közben elvégeztem a Külkereskedelmi Főiskola pr szakát is, ahol pr szakközgazdászi diplomát kaptam. A közszolgálatból a vállalati oldalra vezetett a szakmai utam: a Szegedi Környezetgazdálkodási Kht. pr vezetőjeként egy modern cég felépítésének lehettem részese.
1997-ben alapítottuk a Moana PR Stúdiót Szegeden, ami elsősorban közszolgáltatóknak nyújtott kommunikációs támogatást. 1998-tól 2002-ig a Magyar Kajak-Kenu Szövetség kommunikációját irányítottam, részese lehettem e sportág kommunikációs újragondolásának, felépítésének, majd a 2002-es Kajak-Kenu EB kommunikációs vezetője voltam.
A következő nagy váltást a Budapestre költözés jelentette, 2001 márciusában alapítottuk meg barátaimmal a Café PR ügynökséget, aminek a kezdetektől ügyvezetője is vagyok.
1991 óta tagja vagyok a Magyar PR Szövetségnek, rendszeresen adok órákat egyetemeken és adok elő konferenciákon.

Bőhm Kornél

employer branding üzletágvezető

az Impact Works partnere

Kommunikációs szakértő. Az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója, az Impact Works Kft. partnere, Employer Branding üzletágvezető.

2018-ban jelent meg kötete „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” címmel a kríziskommunikáció szakterületről.

Gábor Fanni

főszerkesztő

Üzlet & Pszichológia, hrpwr.hu

Pályafutása nagy részét a médiában töltötte el, majd eredeti közgáz végzettségét egy pszichológia BA diplomával kiegészítve ötvözte a médiabeli tapasztalatait a munkapszichológiai érdeklődésével. Ennek mentén született meg az Üzlet és Pszichológia című újság, melynek főszerkesztője lett, majd bővülni kezdett a PPH Media szaklapkiadó HR-szekciója, mely jelenleg három csatornán keresztül (print: ÜPSZI, online: hrpwr.hu, és élő: konferenciák) kínál szakmai tartalmat a HR-esek, cégvezetők, coachok, trénerek, tanácsadók számára. 

Horváth-Magyary Nóra

Head of Communication

K&H Csoport

Végzettsége közgazdász, PR szakember. Külföldi tanulmányai alatt specializálódott marketingre és kommunikációra (Hanze Polytechnic, Hollandia illetve Manchester Metropolitan University, Anglia), majd PR másoddiplomát szerzett. Később TV riporter-szerkesztőnek tanult. Szakmai pályafutását PR munkatársként kezdte különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél, majd 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg pedig 16 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Legnagyobb szakmai sikerei közé tartozik a Johnson&Johnson cég babaápolási termékeinek a magyar egészségügyi pr kommunikációja, a Coca-Cola nemzetközi termékminőségi válságának magyarországi kommunikációja, Magyarország eddigi legnagyobb brókerbotrányának válságkommunikációja, a K&H Csoport arculatváltási és márka-újrapozícionálási kampányának levezénylése és a K&H gyógyvarázs mesedoktorok társadalmi önkéntességi program elindítása. Évek óta az EFFIE díj, a Prizma illetve az 50 Tehetséges magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 Kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja.
Többek között 1 platina, 2 arany, 8 bronz és 3 ezüst EFFIE, 1 Kreatív B2B Golden és különdíj, 1 Kreatív Prizma arany, 1 IPRA Golden World Award, 2 CSR Best Practise, 2 Golden Lollipop, 2 bronz Arany Penge díj és 1 Sándor Imre PR fődíj birtokosa. Míg 2016-ban a 2., 2017-ben már 1. első helyezést ért el a Marketing & Média Legsikeresebb Marketing Vezetők listáján, a Forbes magazin pedig az 50 Legbefolyásosabb Női Gazdasági Szereplő közé választotta. Külföldi és magyar konferenciák illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadója. 2017-ben jelent meg könyve „PR esetek haladóktól” címmel. Cégcsoportján belül és azon túl is fiatal szakemberek mentora.

Jurecska Andrea

Head of Talent Acquisition and Employer Branding

NN Biztosító

A hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, több szakmai szövetség aktív tagja. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon.
Pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél, mely tapasztalata nagyban meghatározza mai employer branding szemléletét. Ma már a klasszikus HR feladataiba, kiválasztási és toborzási folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan tudja alkalmazni az ún. munkavállalói élmény alapú felfogást.
Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke szerepe valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában.
Andrea jelenlegi munkahelyén az NN Biztosítónál folyamatosan innovatív és gondolkodást formáló eszközök kidolgozására törekszik, mely eszözök folyamatosan beépülnek a cég mindennapi kiválasztási folyamataiba. Mélyen hisz benne, hogy a fiatalabb generációkkal folytatott dialógusokból fognak megszületni az NN Biztosítót piacvezetői szerepében megtartó, vadonatúj ötletek. 

Kreiter Éva

HR igazgató

Dreher Sörgyárak

Szervezetfejlesztési és változásmenedzsment szakember. Hitvallása, hogy a HR-nek az üzleti szempontokat kell támogatnia, ehhez pedig szükséges a szervezet üzleti folyamatainak, célkitűzéseinek pontos megértése. A HR eredményessége és az üzleti sikeresség csak a két terület teljes együttműködésével, egymás iránti bizalommal és közös célok kialakításával érhetőek el. 20 éve foglalkozik emberek és szervezetek fejlesztésével olyan sikeres vállalatoknál, mint a Ford Motor Company, a Schneider Electric, vagy a Dreher Sörgyárak. Évek óta tanít a Budapesti Corvinus Egyetemen vendégelőadóként, fő témái a vállalati kultúrafejlesztés és a HR stratégiai szerepe.

„Vezetőként számomra fontos, hogy mélységében értsem az üzletet, a közösen kialakított cél elérése érdekében változásokat idézzek elő és kihozzam magamból és munkatársaimból a legjobbat. Nyitottság, szakmaiság, szenvedély és korrektség azok az értékek, melyek meghatározzák döntéseimet a munkám során.”

Márton Katalin

HR vezető

Praktiker

Márton Katalin a Praktiker ág Kft. a HR&CSR igazgatója. A szakember 1997-ben, az akkor még német tulajdonban lévő Praktikernél kezdte pályafutását, mint a piacra lépő vállalat első HR menedzsere. Részt vett a magyarországi központ és az első 10 áruház toborzás kiválasztásában, valamint a cég humánerőforrás-gazdálkodás alapjainak lerakásában. Ezt követően egy nemzetközi HR menedzseri pozícióra váltott. Majd szintén első HR vezetőként közreműködött a Posta Biztosító felépítésében, később pedig a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. HR igazgatójaként a cég átstrukturálásában, a modern HR eszközök bevezetésében és működtetésében. 17 év után tért vissza a Praktiker Mester utcai központjába.

Pál Zsombor

Főszerkesztő

Kreatív

2016 óta a Kreatív főszerkesztője. Korábban a Forbes rovatvezetője, azelőtt a Vodafone ATL-marketingese volt.

Vendler Balázs

Chief Executive Officer

Games for Business

Biológia tanári mesterdiplomával és 17 év reklámügynökségi tapasztalattal mára nemzetközileg elismert HR technológiai vállalkozás tulajdonos-ügyvezetője. Cége hazai és külföldi nagyvállalatok számára szállít online, élmény-alapú tanulási rendszert a legkülönbözőbb szervezeti kihívásokra. Az elmúlt években a szakma és a piac több nemzetközi díjjal jutalmazta a cég tevékenységét. Jelenleg három kontinensen - az USA-ban, Ázsiában és Európában - vannak ügyfelei, további terjeszkedés is a stratégiája része. A vállalkozása székhelye Pécs - és lehetőség szerint az is marad.

Zvezdovics Anita és Horváth Ádám

Elnökségi tag (Európai Employer Brand Szövetség), Chief Fizz Offizzer (Brandfizz) és Elnökségi tag (Európai Employer Brand Szövetség), Chief Sparkle Offizzer (Brandfizz)

Brandfizz

Magyarország első Employer Brandingre specializálódott ügynökségének alapítói vagyunk, egyúttal a téma keresett hazai és nemzetközi előadói. Missziónkhoz illeszkedve erős szakmai szemlélettel, mérhető eredményekre fókuszálva, két és fél évtized gyakorlati tapasztalatát beépítve működünk. Pezsgő csapatunk minden tagjának az employer branding szakma a szívügye. 2017-ben Budapesten rendeztük meg a munkáltatói márka szakma elsőszámú globális eseményét, a World Employer Branding Day-t, amelynek idén ötödik éve vagyunk Country Partnerei. Hazai munkáinkat rendszeresen megmérettetjük a nemzetközi legjobb gyakorlatokat között, ennek eredményeként 2 magyar esettanulmány is eljutott a World Employer Branding Day színpadára az utóbbi években, mint globális best practice.

Zsűrimunkánk során a vállalatok felsővezetőnek szemléletét képviseljük: mérhető üzleti eredménnyel rendelkező pályázatokat keressük. Ügyfeleinknél megtapasztaltuk, milyen amikor 28x-os ROI-t ér el online recruitment remarketing eszközünk vagy  amikor +14 NPS pont növekedés jön belső ajánlásra egy negyedév alatt. Tudjuk mekkora hatása van annak, ha egy employer brand videó félmillió feletti megtekintést hoz, vagy ha 12.000 új látogató jön a vállalati karrier oldalra. A legjobb belső megoldások képesek arra, hogy 22 százalékponttal emeljék a juttatásokkal való belső elégedettséget éves alapon. Ilyen pályamunkákat tavaly is láttunk a HRKOMM Awardon, idén még erősebb mezőnyre számítunk.

  
Mostanáig projektjeinkkel 10 féle iparágban 35 000 munkavállaló munkahelyi élményére vagyunk hatással, és közel 1000 pozíció betöltésében támogatjuk partnereinket. 

Az online zsűri tagjai

Czagler Zsuzsa

Ügyvezető, Motivational Maps Business Practitioner and Trainer

VIP Valued Inspired People Coaching Center

A motiváció a szakmám, a hobbim, a hivatásom, és a küldetésem.
Eredetileg ugyan villamosmérnökként kezdtem, majd újabb diplomát szereztem üzleti vezetésből és marketingből. Ezután 5 évig a Procter&Gamble-nél dolgoztam média managerként, majd 16 évig a médiaügynökségi világban ügyvezető igazgatóként. Profitábilissá tettem egy haldokló médiaügynökséget, majd felépítettem egy újat a semmiből közel 5 milliárdos forgalmú elismert piaci szereplővé.
Vezetőként itt kezdtem el megérezni és megérteni, milyen nagy siker embereket fejleszteni, és hogy motivált, jókedvű emberekkel a cég is mennyivel sikeresebb üzletileg.
2004 óta folyamatosan önismereti utamat járom, 2014-ben kezdtem el az NLP kurzust, és 2016-re NLP mesterré váltam.  Ekkora fogalmazódott meg bennem küldetésem: segítsem az embereket.
2017 óta ICF akkreditált coachként dolgozom, saját cégemben, a VIP Valued Inspired People Coaching Center-ben.   
Szinte villámcsapásként hatott rám, amikor 2017 őszén először találkoztam Motivációs Térképezéssel. A saját Térképem eredménye számokba öntve láthatóvá tette a korábbi pozícióm elhagyására ösztönző érzéseimet, végre pontosan megértettem, mi miatt is jöttem el. Sőt, megértettem azokat a korábbi eseteket is, amikor vezetőként elvesztettem néhány kollégát, mert nem értettem motivátoraikat. Ez a felismerés hihetetlenül inspirált, és belevetettem magam a motiváció megértésébe.
2018- őszére már nem csak használója vagyok a módszernek, de oktatom is: Motivational Maps akkreditáló trénerként Magyarországon.
Naponta tapasztalom: a motivált emberek elégedettebbek, boldogabbak, jobban teljesítenek, így a cégek is eredményesebbek! Ebben a vezetőknek kulcsszerepe van. Ezért segítek a vezetőknek az embereik fejlesztését az elsőszámú prioritásukká tenni, melynek kritikus része a motiváció megértése.

Fügedi Gergely

Chief Operating Officer

Fitpuli

Orvos végzettségével együtt is hamar magával ragadta menedzser vénája: előbb egészségügyi menedzsment területen egyetemi oktató és kutatóként, minőségügyi szakértőként helyezkedett el, majd egyre inkább folyamat- és szervezetfejlesztés irányba indult, előbb még alma matere, a Semmelweis Egyetem keretein belül, majd a versenyszférában. Több startup projekt közül végül a digitális egészségprogramot fejlesztő Fitpulinál állapodott meg, amely harmonikusan valósítja meg a számára legfontosabb értékeket: az egészségfejlesztést és a tudásátadást. 

Schall Krisztina

ügyvezető, alapító

BrandCruiter

Tapasztalt HR vezető a pénzügyi, informatikai és autóipari szektorban szerzett 20+ év nemzetközi tapasztalattal, de személyzeti tanácsadóként is dolgozott. Német nyelvtanár (ELTE BTK), közgazdász (Külker. Főisk.) és munkajogi szakokleveles tanácsadó (PTE) végzettségeit 2020-ban Agilis vezető (Kürt Akadémia) képzettséggel egészítette ki.

A BrandCruiter Kft. megalapításával a HR digitalizáció és az agilis szemlélet elkötelezettjeként, célja a magyarországi kiválasztási kultúra jó értelemben vett felforgatása és a HR folyamatok 21. századivá formálása.