ZSŰRIELNÖK

Kreiter Éva

HR igazgató

Dreher Sörgyárak

Szervezetfejlesztési és változásmenedzsment szakember. Hitvallása, hogy a HR-nek az üzleti szempontokat kell támogatnia, ehhez pedig szükséges a szervezet üzleti folyamatainak, célkitűzéseinek pontos megértése. A HR eredményessége és az üzleti sikeresség csak a két terület teljes együttműködésével, egymás iránti bizalommal és közös célok kialakításával érhetőek el. 20 éve foglalkozik emberek és szervezetek fejlesztésével olyan sikeres vállalatoknál, mint a Ford Motor Company, a Schneider Electric, vagy a Dreher Sörgyárak. Évek óta tanít a Budapesti Corvinus Egyetemen vendégelőadóként, fő témái a vállalati kultúrafejlesztés és a HR stratégiai szerepe.

„Vezetőként számomra fontos, hogy mélységében értsem az üzletet, a közösen kialakított cél elérése érdekében változásokat idézzek elő és kihozzam magamból és munkatársaimból a legjobbat. Nyitottság, szakmaiság, szenvedély és korrektség azok az értékek, melyek meghatározzák döntéseimet a munkám során.”

ZSŰRITAGOK

Balaton Anita

ügyvezető

Café PR

A Szegedi József Attila Tudományegyetem angol, történelem és amerikanisztika szakain végeztem 1991-ben. Lehetőséget kaptam közel egy évet tölteni ösztöndíjasként az Egyesült Államokban, ott ismerkedtem meg a pr szakmával.
Az egyetem elvégzését követően a Szegedi Polgármesteri Hivatal lakossági és külügyi kapcsolatokért felelős munkatársa lettem, közben elvégeztem a Külkereskedelmi Főiskola pr szakát is, ahol pr szakközgazdászi diplomát kaptam. A közszolgálatból a vállalati oldalra vezetett a szakmai utam: a Szegedi Környezetgazdálkodási Kht. pr vezetőjeként egy modern cég felépítésének lehettem részese.
1997-ben alapítottuk a Moana PR Stúdiót Szegeden, ami elsősorban közszolgáltatóknak nyújtott kommunikációs támogatást. 1998-tól 2002-ig a Magyar Kajak-Kenu Szövetség kommunikációját irányítottam, részese lehettem e sportág kommunikációs újragondolásának, felépítésének, majd a 2002-es Kajak-Kenu EB kommunikációs vezetője voltam.
A következő nagy váltást a Budapestre költözés jelentette, 2001 márciusában alapítottuk meg barátaimmal a Café PR ügynökséget, aminek a kezdetektől ügyvezetője is vagyok.
1991 óta tagja vagyok a Magyar PR Szövetségnek, rendszeresen adok órákat egyetemeken és adok elő konferenciákon.

Bódi Gabriella

Alapító

Eureka Games

A közgazdasági és marketing diploma megszerzését követően, 10+ évnyi szervezési és vezetői tapasztalattal alapította meg az Eureka Games-t 2014-ben. Vallja, hogy a jelenkor cégeinek legnagyobb kihívásaira egy támogató bizalomra és tudásmegosztásra épülő vállalati kultúra meghonosítása a válasz. 
 
Csapatával olyan nem-digitális megoldásokon dolgoznak, melyek segítségével ügyfeleik a legtöbbet hozhatják ki a munkavállalói élményben rejlő potenciálból, mely ma már esszenciális tényező a tehetségek megtartásában.  
 
Célja, hogy a munkája hatására több olyan munkahelyi közösség alakuljon ki, ahol az emberek szívesen és jól dolgoznak együtt. 
 
Gabriella a cégének menedzselése mellett arra is összpontosít, hogy az iparág nemzetközi képviselőivel is hatékony tudásmegosztás jöjjön létre. Tapasztalatairól és szemléletéről előadott a Budapesti Gazdasági és a Budapesti Metropolitan Egyetemen.

Bőhm Kornél

employer branding üzletágvezető

az Impact Works partnere

Kommunikációs szakértő. Az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója, az Impact Works Kft. partnere, Employer Branding üzletágvezető.

Tavaly jelent meg kötete „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” címmel a kríziskommunikáció szakterületről.

Gábor Fanni

főszerkesztő

Üzlet & Pszichológia, hrpwr.hu

Pályafutása nagy részét a médiában töltötte el, majd eredeti közgáz végzettségét egy pszichológia BA diplomával kiegészítve ötvözte a médiabeli tapasztalatait a munkapszichológiai érdeklődésével. Ennek mentén született meg az Üzlet és Pszichológia című újság, melynek főszerkesztője lett, majd bővülni kezdett a PPH Media szaklapkiadó HR-szekciója, mely jelenleg három csatornán keresztül (print: ÜPSZI, online: hrpwr.hu, és élő: konferenciák) kínál szakmai tartalmat a HR-esek, cégvezetők, coachok, trénerek, tanácsadók számára. 

Horváth-Magyary Nóra

Head of Communication

K&H Csoport

Végzettsége közgazdász, PR szakember. Külföldi tanulmányai alatt specializálódott marketingre és kommunikációra (Hanze Polytechnic, Hollandia illetve Manchester Metropolitan University, Anglia), majd PR másoddiplomát szerzett. Később TV riporter-szerkesztőnek tanult. Szakmai pályafutását PR munkatársként kezdte különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél, majd 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg pedig 16 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Legnagyobb szakmai sikerei közé tartozik a Johnson&Johnson cég babaápolási termékeinek a magyar egészségügyi pr kommunikációja, a Coca-Cola nemzetközi termékminőségi válságának magyarországi kommunikációja, Magyarország eddigi legnagyobb brókerbotrányának válságkommunikációja, a K&H Csoport arculatváltási és márka-újrapozícionálási kampányának levezénylése és a K&H gyógyvarázs mesedoktorok társadalmi önkéntességi program elindítása. Évek óta az EFFIE díj, a Prizma illetve az 50 Tehetséges magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 Kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja.
Többek között 1 platina, 2 arany, 8 bronz és 3 ezüst EFFIE, 1 Kreatív B2B Golden és különdíj, 1 Kreatív Prizma arany, 1 IPRA Golden World Award, 2 CSR Best Practise, 2 Golden Lollipop, 2 bronz Arany Penge díj és 1 Sándor Imre PR fődíj birtokosa. Míg 2016-ban a 2., 2017-ben már 1. első helyezést ért el a Marketing & Média Legsikeresebb Marketing Vezetők listáján, a Forbes magazin pedig az 50 Legbefolyásosabb Női Gazdasági Szereplő közé választotta. Külföldi és magyar konferenciák illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadója. 2017-ben jelent meg könyve „PR esetek haladóktól” címmel. Cégcsoportján belül és azon túl is fiatal szakemberek mentora.

Horváth Sándor Farkas

HR igazgató

Decathlon

Tanári pályáról nyergelt át annak idején az üzleti világba, és érkezett meg 12 éve a Decathlonhoz. Itt a kereskedelmi ranglétra megmászása után a francia központban termékfejlesztéssel foglalkozott, majd Magyarországra visszatérve, 4 éve vezeti a hazai, 1500 fős Decathlon HR projektjét. Bő egy évtiezede ugyanaz az eszme lelkesíti, ami - két szóban összefoglalva -, a vállalat kultúrális ars poetikája is: "Szabadság és Felelősség" (mindenkinek). Mivel e két szó mögötti filozófia napjainkban a Decathlon teljes szervezeti átalakítását, újragondolását jelenti, kollégáival minden nap a HR járatlan útján vág új ösvényeket.

Jurecska Andrea

Head of Talent Acquisition and Employer Branding

NN Biztosító

A hazai munkáltatói márkaépítés mellett elkötelezett szakember, több szakmai szövetség aktív tagja. PR menedzserként szerezte első diplomáját, majd a Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett HR szakon.
Pályafutásából közel 15 évet marketing és értékesítés területen töltött nemzetközi cégeknél, mely tapasztalata nagyban meghatározza mai employer branding szemléletét. Ma már a klasszikus HR feladataiba, kiválasztási és toborzási folyamatfejlesztésekbe is magas színvonalon, holisztikusan tudja alkalmazni az ún. munkavállalói élmény alapú felfogást.
Megérzi és megérti a piaci kihívásokat, melyre folyamatosan választ kíván adni szakértői csapatával. Hisz benne, hogy az üzleti értéket maximalizálni csakis úgy lehet, hogy a humán tőke szerepe valóban az első és legfontosabb helyen szerepel a cég stratégiájában.
Andrea jelenlegi munkahelyén az NN Biztosítónál folyamatosan innovatív és gondolkodást formáló eszközök kidolgozására törekszik, mely eszözök folyamatosan beépülnek a cég mindennapi kiválasztási folyamataiba. Mélyen hisz benne, hogy a fiatalabb generációkkal folytatott dialógusokból fognak megszületni az NN Biztosítót piacvezetői szerepében megtartó, vadonatúj ötletek. 

Kissné Polgár Tünde

Head of strategic sales and HR

AYCM

18 idegenforgalomban eltöltött év után immár 9 esztendeje az AYCM oszlopos tagja. Az AYCM 20 éve segíti a magyarországi munkáltatókat céljaik elérésében, mégpedig saját munkavállalóik jóllétén és egészségén keresztül. Azonban hiába professzionális a szolgáltatás, ha annak szervezeti kommunikációja nem hatékony. A vállalati kapcsolatokat ápoló osztály vezetőjeként többszáz szervezetnek segített és segít abban, hogy ez a kommunikáció cégre szabott, célirányos és eredményes legyen. Az AYCM csapat folyamatos bővülése indukálta Tünde új projektjét a HR-t, melyet inspiráló vezetői támogatás mellett a klasszikus HR feladatokon túl a szervezetfejlesztést is szem előtt tartva végez majd, igazi tyúkanyóként.

Hitvallása: „Nincs olyan, hogy szerencse. Minden a kemény munkán múlik” (Tina Seelig, Stanford professor)

Márton Katalin

HR vezető

Praktiker

Márton Katalin a Praktiker ág Kft. a HR&CSR igazgatója. A szakember 1997-ben, az akkor még német tulajdonban lévő Praktikernél kezdte pályafutását, mint a piacra lépő vállalat első HR menedzsere. Részt vett a magyarországi központ és az első 10 áruház toborzás kiválasztásában, valamint a cég humánerőforrás-gazdálkodás alapjainak lerakásában. Ezt követően egy nemzetközi HR menedzseri pozícióra váltott. Majd szintén első HR vezetőként közreműködött a Posta Biztosító felépítésében, később pedig a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. HR igazgatójaként a cég átstrukturálásában, a modern HR eszközök bevezetésében és működtetésében. 17 év után tért vissza a Praktiker Mester utcai központjába.

Vendler Balázs

Chief Executive Officer

Games for Business

Biológia tanári mesterdiplomával és 17 év reklámügynökségi tapasztalattal mára nemzetközileg elismert HR technológiai vállalkozás tulajdonos-ügyvezetője. Cége hazai és külföldi nagyvállalatok számára szállít online, élmény-alapú tanulási rendszert a legkülönbözőbb szervezeti kihívásokra. Az elmúlt években a szakma és a piac több nemzetközi díjjal jutalmazta a cég tevékenységét. Jelenleg három kontinensen - az USA-ban, Ázsiában és Európában - vannak ügyfelei, további terjeszkedés is a stratégiája része. A vállalkozása székhelye Pécs - és lehetőség szerint az is marad.