ZSŰRIELNÖK

Bek-Balla László, Erste Bank Hungary, Head of HR

ZSŰRITAGOK

Aczél Petra, BCE - Magatartástudományi és Kommunikációs Intézet, intézetigazgató
Bába-Szabó Magda, Generali, HR és kommunikációs igazgató
Balaton Anita, Café PR, ügyvezető
Bertalan Imre, OTP Bank, HR vezető
Chrenóczy-Nagy Judit, ICF magyar tagozat, elnök
Gábor Fanni, Üzlet & Pszichológia, főszerkesztő
Horváth Krisztina, SAP, HR vezető
Horváth-Magyary Nóra, K&H Csoport, Head of Communication
Iglódi-Csató Judit, GSK Pharma, kommunikációs igazgató
Pellion Ágnes, EY
Szabó Ibolya, Magyar Telekom, belső kommunikációs osztályvezető
Vándor Ágnes, PPH Media, ügyvezető
Vendler Balázs, Games for Business, ügyvezető

A zsűrizés menete
Első kör: online zsűrizés
Minden zsűritag zárt, online rendszerben névre szóló belépőkóddal pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán.
A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján a verseny kiírója határozza meg a shortlistet.
Nem kerülhet shortlistre a nevezések több mint 50%-a, valamint 6.0 átlagpontszám alatti alkotás.
Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a 6.0 pontszámot, abban a kategóriában a kiíró nem hirdet shortlistet.
Második kör: személyes zsűrizés
A zsűrinek joga van egy-egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha ott az alkotásnak nagyobb relevanciája van.
A zsűri azon tagjai, akik valamely kategóriában érintettek, az adott kategória megbeszélésén nem lehetnek jelen, hasonlóan más hazai versenyek zsűrizési gyakorlatához.
Díjak
A zsűri minden kategóriában kioszthat arany, ezüst és bronz díjat.
A zsűrinek belátása szerint jogában áll egy adott kategóriában több győztest is kiválasztani, esetleg egyáltalán nem választani győztest, vagy csak ezüst és bronz díjakat osztani.

Értékelési szempontok:

  • A HR megoldás illeszkedése a cég átfogóbb stratégiájába és a vállalati márka pozícionálásába és általános kultúrájába.
  • A HR megoldás hatása a cég belső környezetére, a munkavállalói elégedettség szintjének változása.
  • A HR kommunikációs megoldás eredetisége, kreativitása, a hozzáadott szellemi munka értéke.